Dag 2

Hejhej!

Idag har vi lite battre vader, men det blaser fortfarande. Vi har solat bade vid poolen och havet men det ar inte sa varmt i vattnet. Sa inga dopp idag :)
Dock har jag shoppat!

Tva par skor och armband..

Bada tva ska vara lader (luktar sa ocksa) och de kostade 33 eurosar styck. Jag tror jag gjorde ett klipp.

Armband till tusen finns det har iaf..

Jag pa vag ner till stranden!


Ikvall ska vi ata pa en fisktaverna i hamnen. Den ska vara riktigt bra sags det. Hoppas ni har det bra hemma, kommentera om det hander ngt skoj!





Kommentarer
Postat av: anna

Sjukt bra blogg, länk direkt på min =) peace// Anna JC-Ikano Linköping

2009-05-06 @ 21:29:01
URL: http://annnnice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback