Rolling.

Vi har varit ute och premiäråkt brädor idag. Jäkligt fint väder och lagom varmt. Åkandet gick bra också. Nu har sambon skuttat till jobbet och jag hade tänkt gå ut och sätta mig i solen igen, men nu är det molnigt såklart. Så det blir till att städa lite, fundera över nästa projekt och titta in på blocket efter lägenhet stup i kvarten. Vi ska titta på en ikväll, men den är ganska dyr. Att det ska vara så svårt att hitta en vettig lägenhet! Fuck boplats liksom.

Annars är jag trött och har en miljon tankar som snurrar i huvudet.

Ja, vi åker på en kyrkogård. Bilar får också köra här. Väldigt bra asfalt.

Kommentarer
Postat av: Yoji

Vart kommer du annars från för "håla"?;) Är det enkelt att få lgn i gbg då?

2009-05-18 @ 18:08:29
URL: http://yoji.blogg.se/
Postat av: Yoji

haha men Skövde är ju en miniversion av gbg tycker jag ;P

Hur länge har du jobbat på JC?

2009-05-18 @ 18:19:04
URL: http://yoji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback