Packad och klar.

Har packat klart! Lite bökigt det där med att packa, men det brukar lösa sig om man glömt ngt.
Gjorde om jeansen som jag skrev i morse, så här såg det ut:

Från början. Det var ju mina jeans jag trashade själv. Har kört foten x-antal gånger i ett lite malplacerat hål så dom började se lite dassiga ut. Klippte ett hål på var sida låret och rev sen av byxbenet. Har sen rullat upp dom på bilden (samma längd är kanske att föredra) Både jag och min pojkvän gick omkring i JC-tees och ljusa jeansshorts här, kände oss som värsta reklampelarparet, bwhahaha.

Dom ligger nu i resväskan!
Imorgon ska jag göra lite ärende och vid tolv möta upp mor som kommer med tåget. Halv sex går planet, ska bli spännande!

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback