La vérité

Godkväll bloggen.
Jag har idag druckit minst 3 liter vatten. Antagligen mer. Jag har också kissat som en elefant. Ätit minst fem tusen halstabletter och sju liter glass. Nåt i den stilen i alla fall.
Nu så här på kvällskvisten börjar man dock facea fakta och inse, japp, jag kommer få åka på charter med dyngförkylning. Liiite bättre är det i alla fall, jag har större framgång med att svälja.
NU var det sluttjatat om förkylningen.

Idag blev longboardbruden klar! Här har ni henne:

What a babe! På sånt här avstånd ser man inte heller att ögonen pekar åt olika håll. A minor detail.

Har jag något mer att bjussa på...
Gillade ju den där hängaren från Lisbet Dahl så himla mycket, så det blev en till.

Så praktiskt, smyckena kommer fram mycket mer! Och på tal om smycken så måste jag visa vad min sambo köpt till mig.

Han var på nån loppis och hittade dom här. Femton spänn för alla tre. Totally worth it!

Nu ska jag försöka somna!
Imorgon ska jag packa och eventuellt göra om ett par jeans till shorts. Lägger upp bilder här isf.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback