Get my back into my living.

Dagens låt - Baba O'Riley - The Who

Godkväll bloggen! Inga tidiga inlägg idag inte, jag började tidigt och hela dagen har bara flutit på i ett streck! Det har varit möte större delen av dagen och även teambuilding. Kom hem först halv åtta och då drabbade spänningshuvudvärken mig så har legat på sängen i väntan på att den skulle försvinna.. Sambon har drabbats av pollen istället så vi är i alla fall två om att känna oss lite sletna.

Dock har jag lite spännande nyheter.. Tänkte hålla dom för mig själv ett litet tag, men inom en snar framtid får ni se.. Så länge får ni njuta av bilder från vår dag!


Jag och D blandar muffinssmet med händerna ihopsatta.

What a team work!

Eh.. tyvärr blev inte resultatet lika lyckat. Men gott.

Mmmm, koncentrerad njutning.

Nu blir det pommes med kött och bearnaisesås. Yummy for my tummy.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nyheter?! Jag är nyfniken! Berätta mer.

F ö sjukt kul ni verkar ha haft.

2009-05-14 @ 22:18:10
Postat av: Sandy

Ahh, du får vänta liiitegrann :) snart så!

2009-05-14 @ 22:56:06
Postat av: Julia

haha, men huvudsaken är ju alltid hur det smakar visst ;D

2009-05-15 @ 01:00:10
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/
Postat av: h

oh riktiga mästerkockar (nästan;)

2009-05-18 @ 20:15:16
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback