Ehh..

Idag är en såndär dag.. Då ingenting går lätt eller något flyter på. Jag hade tänkt komma lite tidigare till jobbet, men då går det ingen vagn förrän på tio minuter. Det längsta jag väntat på flera år typ. När jag väl är på vagnen så är det vagnbyte i svingeln. Suck. Då blir jag megatrampad på foten och går ovetandes med ett sulmärke på fossingen till jobbet. Väl här märker jag att jag har tandkräm runt hela munnen. Inte min dag idag.

Efter jobbet ska vi gå på bio, så då blir det nog bättre i alla fall.

Ha en bra dag peeps!


Kommentarer
Postat av: Kimberly och Kremtofflor

Hi hi hihi.... Det va ju inte så farligt mest roligt faktiskt :)

2009-05-17 @ 20:14:07
Postat av: Sandy

Jaa, man får la bjussa lite på sig själv :)

2009-05-17 @ 22:37:31
URL: http://peacelovedenim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback