Dag 6

Hello lovely people!

Sondag idag, har legat i solen hela dagen. Det syns en liten bikinirand, men jag ar ju fortfarande inte brun. Dock ar jag mindre blek, sa jag far nog noja mig med det :)
Igar at vi pa limelight taverna, en jattefin och trevlig restaurang har uppe pa kullen med utsikt over havet. Vi kakde inhemska meze, som ar typ grekiska tapaz. Lite smalaskigt med mycket kott, men da har man gjort det i alla fall!! Blackfisk och lammfarsbullar och allt var det var. Tankte ladda upp en del bilder fran gardagen sa ni far se!

Mosken

Jag o gronsakerna

Marknad i Larnaca

Fina batar

Gardagens inkop. Blev en rosa planbok i slutandan ocksa..

Lite av mezen


Kanske skriver en liten rad fran hotellet imorn, flyger hem sent pa natten sa vi far se!
Hoppas ni mar bra!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback