Cypern, Agia Napa



Hej!
Vi anlande till cypern inatt vid tolv tiden lokal tid. Det har blast typ stormvarning sen vi landade men forhoppningsvis blir det battre imorgon. Vi borjade dagen med att inta en inte allt for mumsig engelsk frukost (flot, flot, flot med tva prickar over) och efter det promenixa ner till havet. Det var som sagt rejalt blasigt sa nar vi val var i hamnen och gick ut pa piren sa blaste saklart min keps ut i havet.. Och eftersom det var en edmonton oilers keps sa var jag ju tvungen att ta tillbaka den. Vilket innebar att jag fick vada ut och bli nerblott anda upp till naveln..
Efter ett raskt ombyte och lite toast till lunch travade vi vidare. Hela langa strandpromenaden gick vi och blev helt genomblasta. Hela haret har kladdat hop till en liten tuss med saltvatten. Sedan fick vi ju saklart trava tillbaka sa idag har jag nog gjort lon for modan. Halva agia napa avklarat pa en dag, sa som det brukar vara. Imorgon kan vi forhoppningsvis njuta lite mer av vadret.

Gammal busskrake

Stranden (langst bort till hoger borjade vi)

JC?

Miniglass!

Agia napas kloster..

Nu ska vi frasha till oss lite och inta nagon mumsig middag. Kanske meze eller KFC. Tough choice.

Hoppas ni har det bra darhemma.
Saknar dig sotnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback