Åååhh






Det blev en promenix till Lejonet och björnen, två kulor i en bägare/lyxglass med strösselpinne. Har shoppat presenter till roomie R (calvin klein kallsipper, lite småtrist men säkert kort) och blev lite kreativ och målade ett grattiskort med akvarellpennor. Ser ut som vilken 8-åring som helst har målat det, men är det inte lite av charmen?

Sjukt tuff registreringsskylt va?

Nu ska jag bara ta det lugnt och plocka upp lite kläder ur resväskan, ta en dusch och köra lite fot- och handvård. Känns på sin plats när man är lite sleten. Funderar också på en liten "packningsguide" som jag tänkte lägga upp här. När vi åkte ner till Cypern var det flera som redan hade maxat 20 kilo och då får man ju problem om man ska shoppa där. Jag hade 9 kilo ner och 13 hem. Så jag klarade mig ju. Har lite småtips att dela med mig av, nått kanske ni inte har tänkt på? Det kommer upp senare ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback