17 again

Gokväll! ÅH, vi var ju som sagt på bio efter jobbet idag. Jag vill helst gå på bio på något som inte är alltför ansträngande för hjärnan, det är ju liksom lite idén att man ska koppla av tycker jag. Så jag tvingade min pojkvän att följa med på Zac Efrons film 17 again. Och den var så himla bra! Man blir helt jättemegaglad av den och vill ut och typ conquer the world, resa till californien och be all you can be.. Inte för att den handlar om det precis. Men jag reagerade så i alla fall. Plus att The Kooks låt Naive spelades i sluttexterna. Då blir man lite sprallig.

Vi tog supersura drinkar med mynta och honung i innan bion.

Nu har vi promenixat en sväng på berget och luktat på syrénblomster. Strax dags att slumra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback