While you live it up


Lördagskväll! Ännu en helg är här och är redan till hälften. Sick man. 

Jag har jobbat idag, mycket folk i butiken från runt ett-tiden. Inga morgonpigga shoppers här inte. Det bara smällde till med folk runt 2-3. Så det var riktigt kul att jobba idag, även om humöret sjönk lite när hungern satte in mot slutet.
Det löstes dock av en hutlöst smarrig matlåda som slukades efter jobbet (grönpepparsås is my new favorite) och sedan bar det av till TURmässan som är på besök i Svenska mässan 19-22 mars. Mässan handlar inte om tur i benämningen tur-nisse, lucky fella etc, utan turism. Ganska inspirerande, men det är nog bra att ha lite koll på vart man vill åka innan man går det. Fanns ju varenda litet ställe i hela världen typ. Nä, men mycket olika var det.

Vi hamnade i Kanadamontern och snackade med en helhärlig snubbe. Jag har varit där två gånger men vill gärna åka tillbaka igen (pga släkt) och jag tror min sambo skulle gilla det väldigt mycket. Är man outdorsy så är det ett land med allt.
Finns också mycket för den som inte är det, t ex världens största shoppingmall. Sjukt stor och underbaaaar. Tog mig en vecka att gå igenom. Och jag har ändå gjort en del shopping.

Efter det åkte vi ut till svärfamiljen och åt grillade hamburgare. Så nu är jag sjukt mätt.

Tog lite kort igår i slottis*.

seals!

The Seals

lady gaga

Jag i mina lady gaga glasses

Dill

Ms Dill & The Penguins


*Slottis - Göteborgsslang för slottsskogen



Tomorrow it's Sunday! Tänkte fota lite nya kläder som ska åka upp här.
Hörs då!


Love n goodnight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback