News

Gokväll!

Hujujuj, skönt att vara hemma till slut :) direkt efter jobbet åkte jag till Bergakungen (megastor bio här i stan) och mötte upp sambo + matilda för en drink. De skulle se Kenny Begins men jag åkte hem och smaskade i mig några mackor för jag var huuungrig. Annorlunda att jobba ända till 8 när man är van vid 7 som längst.
Tänkte bara skriva för er som missat det att NK har sålts från RNB som förut har ägt både NK och JC. NK ska bli Åhlénsägt istället. Man kan väl bara hoppas att det inte blir lika trist belysning på NK som det är på Åhléns och Kicks.
Synd för oss med personalrabatt på NK, men man får väl köpa upp sig på sin favvoparfym. Dock känns det som min lilla bataljon i badrummet står sig i några år.


Vi har lite midseason sale i butiken from idag!

fynd!

En hel del fina vårgrejer i ljuslila och vanliga användbara koftor. 30-50% så skynda in och fynda!
Nu ska jag rita på något på mina sweattis tror jag, så man e riggad inför CLUB-kvällen imorn.


Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback