Too old for this shit.



Tillbaka från vernissagen nu. Det var väl inte jättemycket att hänga i granen precis, men tjejen som min roomie kände gjorde nog bäst ifrån sig. De andra fyra körde på svart och grå nyanser och hon hade knallgult och neonfärger. Skitsmart, eftersom hon då stod ut mer. Vill man så kan man alltså köpa några av hennes få plagg på weekday. Vet dock inte vad dom kommer att kosta (skjortan?)


Sjukt mycket folk var det där i alla fall. Massa häftiga innefolk och där kom jag i min trasiga vinterjacka och inte alls supergenomtänkt outfit. But somehow I couldn't really care. Det var gratis dricka och efterfest på lounge men jag kände inget sug. Jag har tröttnat så på utgång, fylla osv. Orkar framförallt inte vara bakis. Har jag blivit för gammal för sån skit? (Eller är jag helt enkelt en toffel?)


Imorn blir det dock lite fart på stan då sambons lillebror fyller 18. Oh, denna magiska ålder!

Imorgon ska jag också börja på ett litet "trashprojekt". Blir det bra ska jag fota det och lägga upp här. Spännande!


Tacokvällen var jättetrevlig och jag hoppas på mer sånt framöver :) Crew kompassen is tha shit ;)


Peace, love och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback