Tick tick boom.

Tralalala! Alla välkomnar tydligen våren utomhus, för idag är det dölugnt i butiken!


Martin upplyste mig om att The Hives helt plötsligt, bara sådär, har bestämt sig för att göra en miniskandinavienturné som avslutning på världsturnén för The Black n White Album! Och dom börjar redan nästa tisdag (24/3) här i Göteborg.

Jag såg dom förra året i sthlm på wtai och jag kan garantera att dom är grymma live! Här kan man köpa biljetter.
Funderar starkt på att gå, för dom är som sagt skitbra på scen.

JC är även med i det nya numret av cosmo. Det är en kofta som är med i ett av mina favorituppslag. Cosmo stylar en tjej i hutlöst dyra kläder och sist ut kommer en liten guide till billigare versioner av hennes outfits. Genialt!


Skitsnyggt stylat måste jag säga! Perfekt våroutfit.

Dagens låt Tick tick boom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback