Thursday

Hejhej hallå!

Idag var det torsdag redan! En dag närmare helg (på lördag ska jag nämligen på SPA, så därför är det lite extra härligt)

Hittade ett par svinsöta skor igår hos Nilson. Tennissko/pumps i ett liksom. Ta en kik här. Har jag några pengar över i slutet av månaden så blir det ett par såna!

Ikväll blir det tacomys och lite senare ska jag på vernissage på Weekday. Dom har startat ett samarbete med Borås textilhögskola och fem elever därifrån ställer ut. Tror man ska kunna köpa deras kläder i butik sen. Ska bli spännande att kika på. Jag har börjat fundera på om det är något sånt jag vill läsa.

Och slutligen:

Dagens inspiration
Laid Back

  • Korallfärgad tee/diesel
  • Jeans/Fornarina Zoe
  • Vans/Nilson


Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback