Sleepy Sunday

Hejhej!

Jag var helt nykter och körde bil igår, hamnade inte så sent i säng heller. Ändå vaknar jag inte förrän kvart i ett (gamla tiden) med världens värk i hela kroppen! I just don't get it.

Förmodligen är en del av det träningsvärk från i fredags och huvudvärken spänningsvärk. Mysko it is.

Igårkväll var det ialla fall trevligt. Man såg lite folk man kände igen, pratade med några o dansade litegranna. As usual.


Detta hade vi på oss. Jag, till höger, har klänning från JC 199 kr och min syster har en blommig kjol för 149 kr.


Måste visa hur min syrra förvarar sina örhängen:

Smart med en fiskelåda! Hon räknade till 95 par örhängen, så då kanske en sådan är på sin plats!


Idag har varit en vanlig söndag, har ätit god mat och skojat med vovarna. Ska åka hem med tåget kl åtta, är framme vid niotiden i Göteborg igen. Skönt att komma hem, även om det blir all alone.


Have a nice one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback