Monkey Monday


Idag har varit en seg dag. Inte alltid, men ibland kan måndagar verkligen bli sådär "ja, det är ju måndag idag". Ni vet när man är trött, inte har så mycket inspiration eller lust att hitta på något. Nu känns det dock bättre, efter lite curryräkor (Delias recept), en nynerdampen Cosmopolitan (varför har jag inte prenumererat förut?) och lite grönt te.


Jag tror nynerdampen inte är ett ord förresten. Cosmon damp i alla fall ner i brevinkastet, alldeles ny.


Tänkte jag skulle dela med mig av Dillans recept på curryräkor (är det ett hemligt familjerecept dill, stoppa mig)

Curryräkor med bandpasta

1 röd paprika
4-5 champinjoner
1 burk crème fraiche
200 g räkor, skalade
chilisås
1 msk curry

Bandpasta, gärna färsk papardelle

Fräs grönsakerna. Rör i crème fraichen, curryn och chilisåsen.
Häll sist i räkorna så dom bara är i några minuter.
Servera med bandpastan
.


Håhåjaja. Imorgon ska jag inhandla färg till mitt longboardprojekt. Har målat grunden och nu ska pinuppan målas på. Hoppas det blir bra. Ska nog ta en liten sväng på stan. Har ju hittat dom där skorna jag ville ha på nilson från depeche i en billigare version på din sko. 249 pix är ju ingenting.. vi får se :)

Vi hörs imorn!

Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback