Mes Amis

Bonsoir mes amis, comment-allez vous? Je vous souhaitez une bonne soirée !

Lite franska poppar upp lite bara sådär.. Måste vara chocken jag fick efter boxträning jag varit på precis.

Direkt efter sista dagen på allum så åkte jag in till city för att jc femman + kompassen skulle köra box på sats. Heerreminjee vad trött jag var det sista! Trodde att jag skulle få upp godiset jag tryckt i mig en halvtimma innan (vår kära praktikant anna har sin sista dag imorn o hon bjussa på gott) men som alla vet så har man 2/3 kvar av alla styrka efter man har spytt! Dock är jag inget större fan av att spy så jag lugnade ner mig lite..

Hahaaa ingen kan väl tro att jag elitidrottat i några år som käkar godis en halvtimma innan träning.. Har väl legat av mig lite ;)


Har lite bilder från clubkvällen igår.

Veckorevyn till alla som ville ha - med jeansguide i!


kidsen målade sina drömjeans

chiiips
snaacks

le dj
the DJ playing skitbra partymuzaak


kicks var där och delade ut prover och råd



Och nu? Vinkade ju av sambon i förmiddags och kombon är på väg till sthlm. Så jag är solo! Ska väl packa lite för imorn bär det av till hemstaden.. Ska hjälpa min sister packa o gå ut på kvällen.


Sov gott peeps!

love peace n denim!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback