Grey skies.

Idag är jag inte så glad. Det började redan lite igår då jag kände mig omotiverad och idag är det ännu värre.
Vad gör man då egentligen?
Lägger sig i sängen och drar något gammalt över sig?
Hoppas på bättre tider?
Flyttar till något exotiskt plejs?

I don't know. Hittade en gammal mixskiva. Ironiskt nog hade jag lagt in "Why Worry" med Dire Straits på den.



Why worry
There should be laughter after pain
There should be sunshine after rain
These things have always been the same
So why worry now
Why worry now




Dagens inspiration

  • Tee/JC Kille 2 för 199
  • Glansig jacka/Jayjays Australien
  • Jeans/Crocker
  • Skor/Din sko

Nä, time to stop moping. Ska ju ändå luncha med en trevlig kompis. Vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback