Good night good people

Gokväll.

Jag är helt slut efter en ledig dag med tung kinamat till lunch och massa spring på stan. Dock så underbart härligt att se alla vårfärger titta fram överallt. Jag och Alexandra kikade på en hel del skor i vårens alla färger. Det finns inte mycket bättre än när alla vårtecken bara vrålar fram ur alla vrår.

oh my god, shoes!



Den högra dojjan från diesel var svinsnygg på. Såg lite härligt använd ut. Alex letade efter något som kunde passa till ljusblå chinos och jag tror nog alla fyra skulle vara jättefina till.














Nu tänkte jag göra mig i ordning, imorn ska jag till JC Allum och arbeta. Ska bli spännande att se hur det funkar i en annan butik.



Good night good people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback