Fredagsfrukost!

Hejhejhallå!

Idag var jag uppe med tuppen! Vi hade månadsmöte här på kompassen med nästan hela gänget samlat. Riktigt mysigt.
Lite scones och siffror fick vi i oss.

Eftersom det är så himla härligt väder har jag, De och isabelle bestämt oss för att ta en promenix i slottskogen och kika på sälarna. Något vettigt måste man göra på sin lediga dag!

Tänkte även måla lite på longboarden. Har ett kort på den utskissade pinuppan som sitter på undersidan.


Nu har hon faktiskt fått hudfärgen på också.. Så idag blir det nog hår och lite konturjobb. Bikinin ska ju vara rosa (no shit) så den får vänta tills jag hittat rosa hjul och griptape (den knaggliga tejpen som sitter ovanpå) så det blir i samma nyans.

Måste också visa en så underbar grej jag hittade i Varberg på en prylbutik vid namn Komin.


En plåtask fylld med kort med muffinsmotiv!! Så fin! Det står även recepten till muffinsen på baksidan. Glädjesak!


Ha en underbar dag!

Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback