Ferry over the ocean


Gokväll! För det är verkligen en go kväll..
Både jag o min sambo slutade tidigt idag, så vi bestämde oss för att hitta på något mysigt. Vi gick ner till Operan vid hamnen och satte oss och åt lite färskt bröd med créme bonjour och vindruvor. Det blev lite kallt så när älvsnabben kom tuffandes hoppade vi på och njöt av en liten cruise på kanalen i hamnen. Himla mysigt att se solnedgången från båten så. Något att rekommendera till en dejt kanske :)

När vi kom hem sen stupade vi båda i säng och vi har snusat några timmar. Sambon sover än. 


Till saken! Måste ju berätta att vi hade en kändis inne idag och handlade på J-store! Ingen mindre än Patrik Sjöberg. För han var inte liten. Lång som en stång. Nu har jag sett två kändisar på jobbet. Ravelli var inne en gång också.


Jag har lyssnat på "Til Kingdom Come" av Coldplay mycket idag. Det är en sån där låt som jag nästan aldrig kan sjunga med utan att bli lite "tunn" på rösten.. Så mycket har bäddats in i den av mig själv. Har inte ni så också för en del musik? Läs bara den underbara texten:

Steal my heart and hold my tongue
I feel my time, my time has come
Let me in, unlock the door
I've never felt this way before

And the wheels just keep on turning
The drummer begins to drum
I don't know which way I'm going
I don't know which way I've come

Hold my head inside your hands
I need someone who understands
I need someone, someone who hears
For you, I've waited all these years

For you I'd wait 'til kingdom come
Until my day, my day is done
And say you'll come and set me free
Just say you'll wait, you'll wait for me

In your tears and in your blood
In your fire and in your flood
I hear you laugh, I heard you sing
I wouldn't change a single thing


Fint va..


Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback