Clubbin'

Tjoho!

Så var det torsdag, en dag närmare helg! Tyvärr också en dag närmare imorn, då min sambo åker till Chamonix för att åka skidor i 1 1/2 vecka.. Trriiist. Men men. Jag ska åka hem, så det blir en bra helg ändå!
Ikväll är alltsä kvällen med stort K. Klubbkväll! Ska bli spännande. Vet lite mer om vad som händer i "min" butik, så vi får väl se vad dom hittar på i Allum. Ska försöka ta lite mingelbilder att lägga upp!


Ritade på en text igår på tröjan..


Ser lite sådär lagom querky ut.. Nån undrar väl vad jag menar och då för jag ju berätta om vår fantalastiska trash- och uppläggningsservice! Ni vet ju att vi trashar dina jeans åt dig + att vi lägger upp dom gratis när du köper dom hos oss. Så korta du vill ;)



Dagens inspiration

  • Randig tröja/JC 199
  • Blazer i mjukt material/JC 299
  • Svarta byxor/JC 399


Ha en trevlig torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback