Balmain Mania

Tjo!

Här kommer man till jobbet och tror att man ska jobba, men nehe. Jag har tydligen inte läst schemat så bra :)
Jaja, här gråter vi inte över spilld mjölk utan vi tar och bloggar lite!

Har som sagt ett litet trashprojekt på G. Tanken är att jag ska trasha ett par crockerjeans med inspiration från balmains SS09 kollektion

Kan dock bli mer hål och revor i mina. Plus att jag inte vill råka ut för nån sorts "kasslereffekt" då det är en 29a (jag brukar ha 30) och dom sitter snortajt.

Vi hörs sen!


 

 

Kommentarer
Postat av: Maria

Ha ha ha! Kassler effekt!

Du är för härlig gumman.. Jätte jätte kul att läsa din blogg! Vad duktig du är :-)

Kramis!

Från er mammalediga kompassen medarbetare

2009-03-13 @ 12:33:20
URL: http://www.livetmedtre.blogspot.com
Postat av: Sandy

Haha, ja, det blev lite så :) tack för att du läser den! Det är jättekul att ha några som läser, så tack själv :) om det är något du tycker borde va med så säg till. Jag ska försöka ligga i och fota det som händer i butiken. Stora kramar!

2009-03-13 @ 14:06:10
Postat av: Maria

Klart jag läser den :-)

Hoppas på mycket bilder och kul från jobbet, så jag kan stilla min längtan lite..

Saknar er ju :-(



Har gjort "reklam" för din blogg i min ... hoppas det var ok.



Kramisar!!! Krama om gubben oxå ;-)

2009-03-13 @ 19:47:07
URL: http://livetmedtre.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja, det klart de var ok!



Vi saknar dig också! Himla kul när du är o hälsar på :)du får komma in snart igen.



Niklas kramar tillbaka!

2009-03-15 @ 21:49:54
Postat av: tunnan

SANDY! vad kul att du startade bloggen som du pratade om innan jag akte! harligt fortsatt med det! hoppas allt e fint. sjalv blir jag kvar i kambodja o ska driva ett fotoprojekt pa ett barnhem i ca 6v, spannande mn oxa valdigt utmanade. Hoppas de blir bra! skot om dig o halsa alla! kram tunnan

2009-03-25 @ 17:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback