Adventures

Sitter här på min lunchrast och bloggar, sans permission. Tror dock att de e lugnt eftersom det fanns en hel del andra adresser i adressfältet som inte hör hemma här. Hihi.

Japp, jag är alltså i Partille på Allum och jobbar idag. Så även imorn och på fredag. Riktigt nyttigt för en att komma ut från sin egen butik och se hur det fungerar i andra. Det lär man sig nog en del av.
Insåg i alla fall att om jag skulle jobba i ett så stort köpcentrum som det här hade jag ju vart pank samma dag som lönen kom. Alla affärer finns här.
Såg förresten att skomärket ROOTS också kör på cirkustemat i sin reklam..

Imorgon är det clubkväll! Missa inte det nurå :) vi har dresscode med trashade crockerjeans och en hood till. Funderar på att skriva ngt snyggt på ryggen på den.. Har jag tid så blir det nog nått.
Hoppas ni har en bra dag, vi hörs ikväll!


peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback