To do.


Vardagsrummet.. nånstans därunder.

Tjabah! Sitter här i röran och känner mig lite rådlös.. Ni ser ju vad jag har att göra idag, och det är lite svårt att veta var man ska börja. Folk vet tydligen inte hur man STÄDAR heller, det här är 4 gången jag flyttar inom gbg på mindre än 2 år och varenda gång måste jag städa lägenhet först! Fan vilket fuskjobb den här tjejen gjort. Brödsmulor och skit i lådorna, sand på fönsterbläcken och stopp i avloppet. Dubbel u teee äff!! Kan vara så att jag är lite cranky för att jag inte har ätit frukost heller.. sambon tog brädan ner till affären och är på väg med det.. Hungriiiig!

Hoppas ni har en skön söndag. Jag är i alla fall ledig och ska ta mig tusan kirra den här skiten!

Jökens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback