Semesterprojektet.

Hejhej!

Har precis haft besök av intresserade köpare av lägenheten (jag äger den inte, hyr bara i andrahand av säljaren) och det verkade som om de skulle lägga ett bud, så om fyra månader är jag utan lägenhet igen. Skit va. Dock tänker jag inte låta det förstöra min semester, idag är första riktiga dagen och jag har fått kanonväder! Ska iofs åka till hemstaden senare i eftermiddag, men ändå. Får väl hoppas att det är bra där också.

Tänkte dagen till ära att jag skulle visa er mitt semesterprojekt! Jag har startat en till blogg, som är bara för min skull. Den är rosa, rosa, rosa och ganska kvinnlig om jag får säga det själv. Vill ni se själva kan ni titta in på http://tresjolie.blogg.se/ Finare blogg får man leta efter ;)

Nu ska jag packa lite och kanske smygtvätta om jag hittar den där extra tvättstugan som mäklaren pratade om? Jaja, ha en fin måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback