New bling-bling in store.




Älskar när vi får in nya smycken! Mina favoriter är på nedre bilden till höger, köpte alla tre :]

Vi har käkat en jättegod pastasallad! Sallad är väldigt gott på sommaren och går att variera så himla mycket. Det här hade vi i våran; smörstekt sparris och babyspenat, cocktailtomater, kallrökt lax, fetaost och pinjenötter. Olivolja, flingsalt och peppar på det och man är home. Så himla gott.

Hoppas ni har haft en bra måndag. Jag är jättetrött efter ett långt pass på jobbet. Jag ska surfa lite på nätet efter en mixer (rosa såklart) och kanske plocka iordning på mina kläder.. Jag har så mycket!! De är fortfarande ouppackade. Ligger i svarta sopsäckar inknölade i garderoben. Illa.

Imorgon får jag som sagt väldigt kärt besök. Vet inte riktigt vad knasbollarna till syskon vill hitta på, men jag antar att dom vill gå på stan en del i alla fall.

Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback