Nästa stopp Halmstad, temperaturen ute är nu 25 grader.

Holy macarony vilken dag alltså. Marlene skojade inte när hon sa att det skulle bli mycket idag. Vi har trixat och fixat för att få ihop det så att alla tjejer i lund/malmö som ska på bal och student i veckan kan få gå dit med en snygg bränna. Lite smått kaosartat blev det på slutet då jag skulle tillbaka till centralen (en resa som normalt tar 5 min) då det verkligen var megastopp i trafiken.. Två minuter innan avgång sprang jag på tåget. Sånt här globetrotteri tar en dag kål på mig.

Tog ett kort på ett par svinsnygga lackleggings som vi fått in häromdan på jobbet. Känns kanske inte högaktuellt just nu, men sommarn tar ju ett uppehåll i helgen och såna här godingar brukar ta slut ganska snabbt.
 
Fint ormskinnsmönster

Ska möta upp pojkvännen vid tåget och är jag snäll så kanske han bär mig hem. Eller åtminstone köper en glass åt mig. Hinner jag inte däcka i soffan så finns det erbjudande om en drink på avenyn eller häng med alex. May the force be with me.


Bilderna från Malmö kommer upp senare ikv, kamerabatteriet dödde.


Have a nice one.

Kommentarer
Postat av: Marlene

Hey Girl!

Tack för att du är jordens underbaraste tjej. Du är värd din vikt i guld, verkligen.

Jag hoppas att pojken bjuder på ett berg av ben&jerry's efter drinken på avenyn.



Ta hand om dig så hörs vi snart.

2009-06-01 @ 20:55:17
URL: http://blogg.sugarskin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback