Midsommardan.


Hallå gott folk! Hur mår ni i dag? Själv har jag inte varit alltför slö, vilket har varit skönt :) våra gäster som kom långväga åkte hem vid två och efter det gick vi och åt på max vid nya gamla ullevi. Sedan mötte vi upp resten av vårt conversegäng (martin och marlene) och åkte hem till dom där jag blev spraytannad! Ska bli himla kul att se resultatet imorn. Ser skitbrun ut redan nu! Lägger upp nån bild tomorrow :) både jag och sambon blev förbrunade, så vi ser ut at ha varit på solsemester redan! Himla kul grej det där.

Imorgon har vi tänkt att åka till IKEA, det beror lite på hur vädret är. Nu har sambon också semester (i fyra veckor, den fisen) så vi har två fina tillsammans. Det blir nog en tur ut till svärföräldrarna i Lindome i alla fall.

Nu ska jag skriva en liten lista och pilla med mina projekt.

Ha en bra kväll peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback