Kväll.

Hey peeps!

Har haft en rolig dag i hemstan.. Mamma och jag har åkt på en shoppingtur och på eftermiddan träffade jag Hanna och Maria på ett fik i stan och snackade till åttatiden. Nu ska jag surfa runt lite på favvobloggarna, kanske börja sy ett par kuddfodral som jag köpt tyg till idag innan jag går och lägger mig. Imorgon ska vi åka till IKEA och kanske att jag åker hem imorgonkväll. Saknar min sambo så mycket. Vi firar faktiskt ett år 22 juni, på måndag alltså. Mysigt!

Japp, det var allt för denna semesterdan. Bye!


Kommentarer
Postat av: Maria

Men shit vad tiden går fort, Grattis till er några dar i förväg! Kramar

2009-06-17 @ 17:41:27
URL: http://livetmedtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback