Jag är ledig.

Hejhejhallå!

Här sitter jag i soffan och är megaledig.. Så ledig man kan vara faktiskt! Nu har jag semester i tre veckor och tre dagar.. Så jag ska för en gångs skull försöka att inte göra så mycket! Något jag tycker är skitsvårt.

Jag har i alla fall handlat lite jordgubbar att fira med, och jag tänkte slå till på thai att bjussa gullet på. Aahh, det är så skönt att ha helg! Och en väldigt lång sådan ;) imorgonkväll blir det nog lite mys på liseberg och på lördag ska vi förhoppningsvis se en bit av Volvo ocean race på Marstrand. Bratsafari som jag kallar det. Skitspännande!

Nä, nu blir det thai!

Peace!

Kommentarer
Postat av: hanna

hallå snygging!!! fick se bilder från underbara kompassen idag på jobbet(är numera återigen en i jcgänget, men nu är det jc visby som gäller) faaan va snyggt ni har det! ja äskar dig blogg, så himla kul att följa!!! hoppas du får en härlig semester, njut och ta det lugnt!!! saknar er hela ligan!! ta hand om dig!

2009-06-11 @ 20:30:07
URL: http://hanhb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback