it's the time of the season

Gokväll peeps!

Sitter hos Martin och Marlene i Landala, vi har käkat pizza med hela flyttgänget och är heeelt slut. Lyssnar på led zeppelin och hendrix, vi kom fram till att vi är alla stora fan av 70-talet och den musiken. Jag hade ingen sån punkperiod eller vitblonderat hår/rosa läppar-period när jag gick på högstadiet - jag rotade fram mammas megautsvängda jeans och lekte hippie. Alla har vi våra sätt att va lite rebellious :)

Grattis till mum n dad som firar 28-års bröllopsdag idag!! Kramar till er!

Nä, nu ska vi ta lite bailey's och bli lite bruna med Marlenes spraytanning! Haha, så kan man spendera en lördagkväll.


Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Näääeee.. Har ni flyttat till Landala? Mitt hem.. snyft!

2009-06-07 @ 20:41:03
URL: http://livetmedtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback