Happy Birthday Sweden*

Hej och goddag!

Jag kommer inte blogga så mycket idag, vi är ju i flytt-tagen hela dagen. Jeeeez säger jag bara! Hur kan en människa samla på sig så mycket stuff? Jag kan ju ha en enmansloppis för tusan! Men lägenheten är kanonfin, hoppas vi får bo där ett bra tag.

Grabben min är på STCC på hisingen just nu, han o bror hans fick vip-biljetter. Är det ngn som får ståpäls av bilar så är det ju han så det var ju perfekt för honom. Jag vet inte om de ska börja flytta medans jag är på jobbet men jag hoppas nästan inte det.. Det känns lite jobbigt att andra personer ska behöva bära runt på min skit liksom. Vi får väl se, förhoppningsvis så fastnar dom dregglandes över bilarna tills jag slutat jobba.


Okej, dags att börja strax! Ha en bra dag nu peeps!


*jag vet att Sverige inte blev ett land den 6 juni, men nån gång måste ju svea också fylla år. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback