Funky Friday

Jag har en galen granne som sjunger för livet en trappa upp. Eller så är det en hund.


I alla fall! I dag är det fredag. Och jag har en hel ledig helg framför mig. Wunderbar.

Jag ska ta en sväng på stan tillsammans med syrran. Vi ska kika in vårens utbud och allmänt ha det trevligt. Ta en fika. Mys!

Det viskas förövrigt om att några få JC butiker ska få in Levis Cat Power väst som synts i flera modemagasin. Det vore ju smasken om den kom till oss. Riktigt fin jeansväst med mängder av nitar. Yum yum. Kika här på hennes grejer.


Ha en skön fredag hörni!



Dagens inspiration
 för en fredagsfika

  • Crocker jeansjacka
  • Chinos/JC
  • Make love not war tischa/JC




Peace Love n Denim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback