Oscars.

Ingen har väl missat att det har varit oscarsgala? Många, för att inte säga alla, av kändiseliten är på plats i strålande kreationer. Personligen har jag lite för mycket kärlek till att sova för att orka sitta klistrad vid rutan hela natten lång, men som tur är finns det ju folk som gör det och kan tala om för oss andra. Det jag tyckte var viktigast var att Heath Ledger fick sin oscars post mortem och att den gick till hans lilla dotter. Det var nog inte många ögon som var torra i kodak theatre när den guldgubben delades ut.


Jag har faktiskt varit på kodak theatre slog det mig nu. Förra våren när jag gjorde min lilla aussitrip stannade jag på ett stop-over i LA i tre dagar. Cool stad det där. Grym shopping förövrigt. Kanske kan knåpa ihop en liten LA Guide nån dag o lägga upp när jag har mindre att göra.



Vad var din favorit på oscarsgalan?



Dagens inspiration

  • Rosa jacka/JC
  • Tiger tee/JC
  • Jeans/Killah New Eke
  • Rosa pumps/Vagabond



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback