Fat Tuesday

And sure it is! Har varit ledig idag och har till dagens ära vräkt i mig godis. Var med min andra roomie (jag har min sambo och min kombo - två helt skilda saker) varit ute på backaplan och turistat. Visade den nya godisaffären 4-gott på hamngatan och kombon blev lyrisk. Det här är ingen skit - dom har allt. Verkligen allt. Så vi skulle bara ha lite (lite av väldigt många olika sorter) men kom därifrån med megapåsen. Så kan det gå!


Hörde förövrigt av vår kära dekopraktikant Klara att en tjej i säsongens top model fick välja g-star kläder som vinst för klarad utmaning. Och den toppen har vi! Skumt det känns ibland när sånt som finns i ens vardag hamnar på topmodeller! Fast skitkul så klart. Kom in till oss om du är sugen på halternecktoppen som hon fick.




Dagens inspiration

  • Tee/Diesel
  • Väst/Jstore
  • Jeans/Fornarina Pinup
  • Ringar/Claire's (typ som glitter fast i Paris)
  • Pumps/Vagabond



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback