Wait for it..

Yo!

Sitter i en soffa i lindome och det luktar middag.. Mums. Vi har åkt ut hit för att måla stolarna till köket. Jag har varit ledig i helgen och gjort mitt bästa för att ladda inför sista jobbveckan. Med jobbvecka menas verkligen jobb hela veckan, bara en dag är jag ledig. Så det blir en sista urladdning innan jag äntligen kan säga tack o ajöss till det. Sen blir det bara gästspel två gånger i månaden, och det är jag så himla nöjd med. Det har varit två lärorika men väldigt påfrestande år.

Ja, det är väl det som händer i veckan. Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Johan

Tja!

Hamnade på din blogg av en slump, måste säga att den är grym och du visar upp JC's plagg på ett snyggt sätt. Jobbar själv på JC nere i Skåne, om du inte redan har borde du tipsa HK om din sida så de kan länka till den från JC.se! Keep on the good work and stay cool :)

2009-08-25 @ 00:29:47
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Hoppas det går bra med målningen! :)

2009-08-27 @ 08:15:15
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback