The End.

Hej!

Skulle bara säga att idag är min sista dag på jobbet för ett tag. Tänkte lägga upp ett sista news in store inlägg här ikväll, men hädanefter kommer det inte uppdateras speciellt mycket!

JC har nämligen bestämt att alla butiker ska ha en egen hemsida med blogg, något som är under uppbyggnad. Det känns i alla fall som att det är dags att släppa taget för min del i och med att jag endast kommer att arbeta extra i butiken. På något sätt ser jag det lite som att jag varit med och sett till att det faktiskt blev av med bloggar från JC.se. Att jag har varit med och drivit fram detta.

Nu är det dags att lämna detta bakom sig, en ny höst med spännande händelser ligger i framtiden! 

Hemsidorna kommer väl dyka upp nu i höst så småningom. Så det är möjligt att jag kanske skriver en rad där, den som lever får se.

Men jag vill i alla fall tacka för att du har varit inne här och läst, och tacka för alla fina ord och kommentarer! De har varit guld att läsa!


Have a safe journey!

Peace, love and denim,


Sandy


ps: Om du fortfarande vill läsa om vad jag har för mig kan du titta in på http://tresjolie.blogg.se . ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback