Warming up.

Idag har vi förberett för tjejclubdagarna som komma skall. T ex jeansavdelningen domineras nu av tjej och hot pink. En oslagbar kombo i mina ögon.



Vi har också plockat upp lite extradockor så man ser hur snygga de är på!

Snygga fornarina Pin-up

På fredag, lördag och söndag kommer även en flashig modevisning hållas mitt i kompassen köpcenter. JC är självklart med, så bilderna från detta kommer dyka upp på fredag. Tider för modevisningen hittar ni här

Nu ska jag till NK och jaga detaljer till vår sex & the city hörn som ska göras imorn i butiken. Efter det ska jag och sambon förhoppningsvis titta på en lägenhet. Håller tummarna. Ikväll blir det även slottsskogen och lite longboarding där longboard göteborg håller till på onsdagar.

Ha en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback