Valborg.

Godkväll bloggen!

Har inte uppdaterat idag, mest för att jag inte har något att uppdatera om. Jag hatar att vara sjuk, för jag blir så rastlös då. Min pojkvän vet om detta och har skämt bort mig något enormt idag. Först köpte han med fika hem efter jobbet och sedan åkte han ut till allum och tillbaka för att köpa en färg (som var slut i stan) så jag kan måla klart longboarden. Plus en Sophia Kinsella bok som jag slukade på några timmar - den hade han nog hoppats skulle räcka en vecka dock.

Nu ska han och några vänner sitta nere utanför huset och grilla marsmallows. Jag tänkte bylsa på mig och hälsa på. Helt bortkastad valborg har det ju inte vart.

Glad majbrasa på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback