The evening.

Hemma igen! Det var jättetrevligt på ted bernhardtz (svårstavat ;) Johanna visade oss runt och vi fick klämma och känna på massa fina kläder! Själv är jag megapank så fick nöja mig med att sniffa på sakerna trots att vi fick lite vip-rabatt. La dock vantarna på lite champagne och sushi! Så härligt att snacka med Johanna igen, hon har jobbat på Kompassen med oss och är BÄST. Kika in till henne på Teddans and you're gonna loove her. Här har ni tre snygga brudar!

Efter det mötte jag upp sambon med vänner på actionparken vid bergakungen. Sambon var lyrisk eftesom det finns en pool där och han äntligen fått åka som dom gör i Dogtown. Jag passade på att leka sjuksyster eftersom sambons bror hade stukat foten. Man har väl stukat några fötter i sina glansdar som gammal fussballspelare. Höhö.
Imorgon är jag ledig! Tjooohooo vad underbart. På kvällen ska vi på galej. Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: malinm.se - en smart brunett!

varsågod :)

2009-04-16 @ 23:47:48
URL: http://malinm.se
Postat av: Marie

Sv; Kul :D

tack så mycket :)

2009-04-17 @ 12:47:27
URL: http://mylittlediary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback