Tell me.

Jag har fått höra att det är några tjejer i LiDköping som gillar bloggen! Jättekul att höra! Jag vill jättegärna få respons på bloggen, för att veta vad som är roligt att läsa om. Det funkar (just nu i alla fall) lite så att när jag jobbar skriver jag om jobbet och vad som händer då och när jag är ledig får ni helt enkelt det jag är med om då.

Men som sagt så vill jag veta vad ni tycker är kul att läsa om, så våga kommentera! Ni kan också mejla mig på [email protected]. Tell me what you think!


update: haha, förlåååååt mig emelie, lost in translation där mellan mig och matilda. Lidköping ska det vara!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Linköping, vilken förolämpning... LIDKÖPING :) Tack för en bra blogg! Superreklam! Kul att se vilket steg jc tagit på senare tid, för visst är det så att det inte bara är mer reklam man ser på gatorna? Visst ser man mer påsar också? Eller är det en arbetsskada? Hhaha :)

2009-04-26 @ 21:11:45
Postat av: Emelie

Linköping, vilken förolämpning... LIDKÖPING :) Riktigt kul att se någon som gör reklam på det allra bästa sättet! Hoppas att bloggen ger respons i butik! Riktigt roligt att komma ut på gatorna på senare tid, för visst är det så att det inte bara är mer reklam på gatorna. Visst ser man fler JC påsar? Eller är det bara en arbetsskada! Kör hårt! :) Kram Emelie. Jc LIDKÖPING ;)

2009-04-26 @ 21:16:09
Postat av: Sandy

håller med dig emelie, fler JC-påsar på gatorna är det bästa tecknet!! Vi håller tummarna för att det bara blir bättre! THANK YOU JC LIDKÖPING :)

2009-04-26 @ 22:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback