News in store

Lite nyheter som kom in idag:

Jättefin kjol med hawaiiprint för 149 kr , finns även i rött. Matchande sjal.

Vi har även fått in mängder med bikinis!  129 kr per del, så man får matcha och välja precis som man vill. Önskar jag kunde lagt upp fler bilder, men batteriet dog ju såklart. Vi har även jättefina bandeaus i blåprickigt och trekants i svart och svart/guld. Kika in för fler alltså!

Jag kanske borde kika på nån bikini, för jag fick idag reda på att jag ska få åka till Cypern om en och en halv vecka! Ååå, sol och bad! Jag ska åka med kära mamma. Så då kanske det blir en miniguide till Agia Napa om ett tag! Fast alla kanske har varit där redan? Jag tänkte lägga upp en San Franciscoguide snart i alla fall.. Så stay tuned!

Kommentarer
Postat av: Fia

Fantastiskt fina bikinis, skall genast komma förbi!

Vilken härlig blogg! Grattis!

2009-04-22 @ 09:54:47
Postat av: Sandra

Tack så mycket Fia!! :D

2009-04-22 @ 12:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback