Monday but Sunday.

Hej igen!

De fyra timmarna på jobbet gick väldigt fort till slut. Jag och Emelie bestämde oss för att göra något åt lagret eftersom vi var så himla många som jobbade idag. Vi packade upp nyinkomna rock tees, ungefär som dom vi hade innan jul om ni kommer ihåg. Nu var dom dock ganska mycket förbättrade vad gäller storlek och detaljer. Tog några kort, men kameran dog ju såklart. Imorgon blir det ett litet kollage med dom.

Vi packade även upp vår nya kollektion med smycken.. Så härligt! Fanns en hel del godbitar som kommer hamna i mitt smyckeskrin. Ska lägga upp några här också så ni får se!

Förövrigt kunde man ju tro att det var krig i Göteborg idag.. Gais spelade på nya gamla Ullevi mot Helsingborg(?) och en miljon poliser hade placerats ut för att säkra området. Vi bor ganska nära arenan så sambon såg en del när han åkte ner till stan för att möta mig. På vägen hem dundrade ambulanser förbi. Inte okej.
Jag har ändå spelat fotboll i halva mitt liv och jag vet vad det handlar om. Dom som slåss skiter dock fullständigt i vad det är för sport det handlar om, dom är bara där för att jävlas och få slå till någon på käften för att dom är arga över något helt annat som inte har med sporten att göra. Skittrist.

Nu har jag dock haft mysigt  med den nya Cosmon och japanskt persikote. Det känns så bra när det är ljust så länge! Man blir helt enkelt lite lyckligare när ljuset strålar in. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback