Hot in the City

Hoppas ni inte sitter inne på datorn (som jag gör) en dag som denna! Sommarn gästspelar i Göteborg och folk har tillochmed tagit fram flip-flopsen! Själv ska jag också ut och schteka lite, och kanske få liiite lite färg. Kanske.
Igår gick vi till Storan efter jobbet och satt i gräset och snackade och efter det var det hemmafest som gällde.

Goa människor vid kanalen.

Måste visa något fint!

Fick ett jättetjusigt smyckesställ som jag babblat om för sambon. Trodde inte att han skulle gå och köpa ett. Passar jättebra med min gräddkanna och sockerskål som jag har örhängen i.
Ikväll blir det födelsedagskalas och grillning. Härligt! Nu ska jag också ge mig ut i solen. En glass på det kanske.

Ha en jättebra dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback