Greetings from Gothenburg

Dagens låt - Stort Liv - Lars Winnerbäck



Satte mig vid hamnen efter jobbet för att kunna varva ner lite. Det var väldigt mycket idag, och vi alla som jobbade var mer eller mindre förvirrade av anstormningen. Såg på vägen ner till hamnen en tjej som köpt den blommiga kjolen jag la upp i ett inlägg längre ner. (också i inlägget med min syster) Hon hade den som en topp istället med ett smalt svart bälte i midjan och shorts till. Sjukt snyggt! Tänk er brunbränd och ett par jeansshorts till. Gillar när man kan variera plagg mycket.
Nu är det bara en dag kvar tills min älskling kommer hem. Därför ska jag städa lite ;) har ju inte gjort det i vecka så klart. Annars bara slappa och fundera ut lite skor till klänningarna jag ska ta kort på imorn. Om ni är sugna på att se några somriga klänningar vi fått in, så kika in här imorn!



Puss, love n denim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback