God morgon Göteborg.

Hejhejhallå!

Idag vaknar man av fantastiskt solsken igen.. Nu är det lite molnigare vilket känns bättre eftersom jag ska jobba hela eftermiddan. Det som alltid är spännande med att gå till jobbet är att man aldrig vet vad som händer idag, vad för nya kläder vi får in och vad för folk som kommer in i butiken. Det är roligt att ha ett arbete där det är ständig förnyelse.

I slutet på förra veckan fick vi in många nya trosor och bh till butiken. Bland annat det här setet med pussmunnar på.Väldigt sött, kommer nog hamna i min underklädes låda inom kort! Man får två par trosor för 99 och två bh för 199 - vilket är ett bra pris.


Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning. Sambon kommer hem från jobbet snart - han rivstartade efter semestern 06.30 men då får man slutar tio också :)


Update! Jag ska in o möta honom för en frukost på brogyllen - mums!;)


Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback