Friday Afternoon


Hejhej!
Kom precis hem från stan, slutade faktiskt jobbet halv ett idag - riktigt lyxigt. Har handlat lite saker som var på listan. En födelsedagspresent till mamma som fyller femtio snart. En liten påskpresent till min sambo som kommer hem på söndag. Han har väl inte haft det jättelätt när han var borta - började med en kraschlandning på 4 meter från en klippa med skidorna. Så jag tänkte att han skulle behöva muntras upp.

Påskägget innehåller lite mjukgörande massageolja (OLIV 75kr på Åhléns) ett biopresentkort, tågbiljetter hem till landet över påsk och så klart en del godis. Mer kunde jag inte stoppa i men man kan ju variera sig i det oändliga.

Det här sjömansinspirerade bordet gjorde jag igår. Vi har fått in fina saker i en kornblå nyans, t ex klänningen till vänster. Väldigt fin tubvariant, småprickig och med knyt i bak. Även matchande scarfar. Den randiga dancetoppen med djup urringning i ryggen är också väldigt fin till sommaren. Till höger ligger vår nya variant på chinos, en lite glansigare och tunnare sort.


Den här tunikan är också ny. Skitsöt i sitt rutiga mönster. Passar jättebra till tajta, ljusa jeans och ett par gladiatorsandaler eller nätta ballerinor. Lite solbränna på det och man är i hamn!




Nu måste jag städa.. Dammet håller på att ta över!
Over n out!

PS: Du har väl inte missat att MAX from idag har öppnat i centrala göteborg? Om JC kompassen skulle sponsras av en hamburgerkedja, så vore det MAX. (Eller kanske donken eftersom halva styrkan äter lunchen där.. asch, drömscenariot är ju MAX - Sveriges godaste hamburgare!!) DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback