Every little thing is gonna be alright



Dagens låt - Bob Marley - Three little birds


Hallo underbara människor! Hoppas ni får en fin dag i dag och får njuta av det oslagbara vädret! Själv ska jag förhoppningsvis ut till havet i eftermiddag med min sambo. Han slutar halv tre och därefter tänkte vi ta en buss ut med picknick. Muuums.

Idag blir en fix och don dag med ärenden som ska göras. Hade funderingar på att åka ut till allum i partille och köpa en vårjacka jag förälskat mig i. Men efter lite sökningar på google såg jag att mandel här i stan har den.. Gaah, den är underbart fin, men väldigt tunn och såklart väldigt rosa. Det sistnämda bekymrar dock inte mig eftersom jag har x antal skor som skulle passa till det.. Kanske kanske kanske att det blir den.

Jag har även en liten skojig nyhet. I veckan kommer förhoppningsvis min nya bloggdesign upp här.. En jätteduktig tjej vid namn Kristin har gjort den. Ska bli spännande!

Vi hörs senare, ska ju lägga upp lite bilder på smycken idag!


Peace o puss

ps: bilden är tagen av Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback